A
través del dibuix, del color, el xiquet s'expressa. Expressa el seu
món interior, pensaments, idees, estats d'ànim i relacions en el
món d'una manera cada vegada més complex, des dels primers gargots
a les creacions artístiques més abstractes i elaborades
desenvolupant amb això la seua psicomotricitat.
Des de l'assignatura de Plàstica , es proposava als alumnes de cinqué de Primària un nou repte.
Que expressaren amb un *mandala el seu món interior, pensaments, idees, estats d'ànim...etc, veient així el seu camí evolutiu i mostrant les peculiaritats de cadascun, ja que no poden existir dues *mandalas iguals, ni dibuixats, ni pintats.
I dins d'aquest espai de confinament, aquests grans artistes , han estat creant i investigant, com fer *mandalas grandària *XL.
Els resultats són impressionants i magnífics.
Amb uns dissenys del més originals i increïbles.
Enhorabona !. Estan espectaculars.
Des de l'assignatura de Plàstica , es proposava als alumnes de cinqué de Primària un nou repte.
Que expressaren amb un *mandala el seu món interior, pensaments, idees, estats d'ànim...etc, veient així el seu camí evolutiu i mostrant les peculiaritats de cadascun, ja que no poden existir dues *mandalas iguals, ni dibuixats, ni pintats.
I dins d'aquest espai de confinament, aquests grans artistes , han estat creant i investigant, com fer *mandalas grandària *XL.
Els resultats són impressionants i magnífics.
Amb uns dissenys del més originals i increïbles.
Enhorabona !. Estan espectaculars.
A
través del dibujo, del color, el niño se expresa. Expresa su mundo
interior, pensamientos, ideas, estados de ánimo y relaciones en el
mundo de una manera cada vez más complejo, desde los primeros
garabatos a las creaciones artísticas más abstractas y elaboradas
desarrollando con esto su psicomotricidad.
Desde la asignatura de Plástica , se proponía a los alumnos de quinto de Primaria un nuevo reto.
Que expresasen con un mandala su mundo interior, pensamientos, ideas, estados de ánimo...etc, viendo así su camino evolutivo y mostrando las peculiaridades de cada uno, ya que no pueden existir dos mandalas iguales, ni dibujados, ni pintados.
Desde la asignatura de Plástica , se proponía a los alumnos de quinto de Primaria un nuevo reto.
Que expresasen con un mandala su mundo interior, pensamientos, ideas, estados de ánimo...etc, viendo así su camino evolutivo y mostrando las peculiaridades de cada uno, ya que no pueden existir dos mandalas iguales, ni dibujados, ni pintados.
Y
dentro de este espacio de confinamiento, estos grandes artistas ,
han estado creando e investigando, como hacer mandalas tamaño
XL.
Los resultados son impresionantes y magníficos.
Con unos diseños del más originales e increíbles.
Enhorabuena !. Están espectaculares.
Los resultados son impresionantes y magníficos.
Con unos diseños del más originales e increíbles.
Enhorabuena !. Están espectaculares.
No hay comentarios:
Publicar un comentario