domingo, 21 de junio de 2020

FELIÇ DIA DE LA MÚSICA!


Hui no sols és l'inici de l'estiu, sinó que també és la festa de la música. La mateixa música que s'ha convertit, durant aquest confinament, en la forma natural d'expressió emocional, de distracció i comunicació.

Aquesta música que va sortir espontàniament, sense planificar en milers de balcons, envaint carrers i cors i oferint-nos sorpreses en cada cantonada i en cada lloc.

Hui, en el dia mundial de la música, els alumnes del cl.legi San Juan i San Pablo de Ibi ens unim i volem compartir amb tots vosaltres eixos moments i un tros del nostre cor i el nostre sentiment.

Aquesta vegada eixim nosaltres als vostres balcons, a les vostres pantalles i a la vostra trobada, amb melodies fetes d'amor i sentiment, i amb molta esperança i il·lusió.

FELIÇ DIA MUNDIAL DE LA MÚSICA







 Hoy no sólo es el inicio del verano, sino que también es la fiesta de la música. Esa música que se ha convertido, durante este confinamiento, en la forma natural de expresión emocional, de distracción y comunicación.

Esa música que sucedió espontáneamente, sin planificar en miles de balcones, invadiendo calles y corazones y ofreciéndonos sorpresas en cada esquina y en cada lugar.

Hoy, en el día mundial de la música, nos unimos y queremos compartir con todos vosotros esos momentos y un pedazo de nuestro corazón y nuestro sentimiento.

Esta vez salimos nosotros a vuestros balcones, a vuestras pantallas y a vuestro encuentro, con melodías hechas de amor y sentimiento, y con mucha esperanza e ilusión.



FELIZ DIA MUNDIAL DE LA MÚSICA.


No hay comentarios:

Publicar un comentario